6 Nisan 2016 Çarşamba

İstanbul TEOG kursu fiyatları

(tıklayınız)
        İstanbul TEOG Kursu Fiyatları internet sitemizde yayınlanmaktadır. Yaptığınız araştırmalar neticesinde öğretmen kalitesini, sınıf mevcudunu dikkate aldınız mı? Mert Etüt Eğitim Merkezimiz sizlere 11 yıldır hizmet etmektedir. Öğretmenlerimiz çok özel olarak seçilmiştir. Sınıflarımız en fazla 12 kişiliktir. En az deneyimli öğretmenimizin bile 5 yıllık öğretim geçmişi vardır. Tamamını pedagojik formasyona sahiptir. Sizleri TEOG sınavlarına hazırlayacak kurum veya öğretmenleri özenle seçmelisiniz. Yıllardır öğrencilere kurs, etüt ve özel ders veren Mert Etüt Eğitim Merkezimizi araştırınız. Ücretlerimiz ise oldukça uygundur. Öğretmenlerimiz mükemmel denebilecek bilgi birikimine sahip ve ortalama 10 yıl deneyimlidirler.

        İstanbul TEOG Kursu Fiyatları sınıflardaki öğrenci sayısına göre oldukça farklılık gösterir. Sizlerin en az öğrenci mevcuduna sahip sınıfları tercih etmeniz gerekir. En iyi eğitimin az öğrencili sınıflarda veridiği düşünülürse 2,3 ve 4 kişilik guruplar sizlerin daima ilk tercihi olmalıdır. Sayın velilerimiz! 3,4 kişilik guruplarla ders aldırmak için yeterli bütçeniz olmayabilir.  O zaman şunu unutmayınız ki; 15 kişiden az sınıf mevcudu bulunan eğitim kurumlarını tercih etmelisiniz. İstanbul ili Maltepe ilçesinde faaliyet gösteren Mert Etüt Eğitim Merkezimizi verdiğimiz kaliteli eğitimi dikkate alarak tercih edebilirsiniz. Bizlerden mutlaka TEOG kurslarımız hakkında bilgi elde ediniz. Teog kurslarına katılacak öğrencilere %40 indirimle özel ders hizmetimiz bulunmaktadır.


  İstanbul TEOG Kursu Fiyatları çeşitli farklılık gösterebilir. Sizlere önerimiz kurumsal yapılı firmaları tercih etmeniz. Eğitim de hizmet kalitesi farklılıklar göstermektedir. Milli Eğitim bakanlığına bağlı kurumlar sizlere özel olarak hazırlanmıştır. Uygulanması gereken standartlar şartnamesi bulunmaktadır. Örneğin; Milli eğitim bakanlığına bağlı etüt merkezlerinde veya kurslarda her 30 öğrenci için 2 adet öğrenci tuvaleti ve 2 adet öğretmen tuvaleti bulunma ve sağlık bakanlığı mühendisleri tarafından onay alınmalıdır. Erkek ve Bayan öğretmenler ve öğrencilerin tuvaletleri ayrı olmalıdır. Binada yangın merdiveni bulunmalı, asansörler yeşil etiketli (Makine mühendisliği tarafından asansörlerin kullanıma uygunluk belgesi) ve engelli öğrencilerin kullanımına uygun olmalı. Sınıflarda yeterli havalandırma ve ışıklandırma bulunmalı, merdivenlerin sağ ve sol tarafında korkuluklar olmalı. Daha sayamadığım birçok olması gereken şartlar bulunmaktadır. Tüm olması gereken şartlar Milli eğitim bakanlığı müfettişleri tarafından kontrol edildikten sonra kurum açılabilmektedir. Merdiven altı tabir edilen Milli Eğitim bakanlığına bağlı olmayan kurumlardan uzak durunuz. Mert Etüt Eğitim Merkezimiz 11 yıldır Milli Eğitim bakanlığına bağlı bir kurumdur. Üstelik Teog kurslarımızı ve özel derslerimizi veren öğretmenlerimiz ortalama 10 yıl deneyimli ve 5 yılın altında deneyime sahip öğretmenler kurumumuzda çalışamazlar. 

TEOG Ücretleri
http://www.mertetut.com/teog-programi.html

ETİKETLER:Adalar, Arnavutköy, Ataşehir, Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Başakşehir, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beylikdüzü, Beyoğlu, Büyükçekmece, Beykoz, Çatalca, Çekmeköy, Esenler, Esenyurt, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kadıköy, Kağıthane, Kartal, Küçükçekmece, Maltepe, Pendik, Sancaktepe, Sarıyer, Silivri, Sultanbeyli, Sultangazi, Şile, Şişli, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar, Zeytinburnu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.