28 Mart 2016 Pazartesi

Erenköyde ve Suadiyede LYS Matematik Özel Ders





(Tıklayınız)

            Erenköyde ve Suadiyede LYS Matematik Özel Ders almak isteyenler için son derece modern bir yapıya sahip, her tarafı klimalı ve kameralı olan Mert Etüt Eğitim Merkezine bekliyoruz. 11 yıldır Milli Eğitim Bakanlığına bağlı özel öğretim kurumu olarak faaliyette bulunan eğitim merkezimizde en az 5 yıl deneyimli öğretmenlerle Özel dersler vermekteyiz. Matematik gibi önemli bir dersi çok iyi öğretmenlerden öğrenmek gerekir. LYS’ye hazırlanan öğrencilerimiz gönül rahatlığıyla bizlerden yardım alabilirler. Matematik öğretmenimizin 20 yıldan daha fazla deneyime sahip olması ve etkili ders anlatması öğrenciler için bulunmaz bir fırsattır.

           Erenköyde ve Suadiyede LYS Geometri Özel Ders bizlerle daha kolay ve anlaşılır hale gelecektir. Matematik öğretmenimizin özellikle geometri konusunda uzman olması ve 25 yıl deneyime sahip olması, öğrencilere LYS geometri sorularının çözümünde kolaylık sağlayacaktır. Her Matematik öğretmeninden geometri dersi alınmaz. Öğretmen seçimimize çok dikkat etmeliyiz. Geometri konusunda uzman öğretmenlerin öğrencilere soru çözümünde kolay ve kısa yolları öğrettikleri bilinmektedir. Erenköy’de ve Suadiye’de LYS Geometri Özel Ders deneme dersleri Mert Etüt Eğitim Merkezimizden alarak karar vermenizi öneririz.

            Erenköyde ve Suadiyede LYS Fizik Özel Ders ihtiyacınızı karşılamak için, size hiç de uzak olmayan Bostancı’da ki; Mert Etüt Eğitim Merkezimize bekleriz. Fizik özel ders çok iyi öğretmenlerden alınmalıdır. Yeni mezun hiçbir tecrübesi olmayan veya üniversite öğrencilerinden alınan fizik derslerinin hiçbir faydası olmaz. Deneyimli fizik öğretmenleri bulmak oldukça zordur. Eğitim Merkezimizde bulunan fizik öğretmenimiz devletin çeşitli birimlerinde yıllarca (30 yıldır) fizik dersi vermiş ve bizlerin ısrarıyla Mert Etüt Eğitim Merkezimizde ders vermeye ikna edilmiştir. Sizler için fizik öğretmenimizden gerek özel ders gerekse kurs almanız bir fırsattır. Özel Ders ve Kurs ücretlerimizde oldukça uygundur.

           Erenköyde ve Suadiyede LYS Kimya Özel Dersi almak istiyorsanız hemen etüt merkezimize gelin. Kimya öğretmenimize bayılacaksınız. İnanılmaz güzel ders anlatmakta ve öğrencileri etkilemektedir. Yılların verdiği deneyimini öğrencilerle paylaşmaktadır. LYS kimya sorularını kaçırmamanız gerekir. Sayısal dersler arasında puan kapabileceğiniz en balık sorular kimya bölümündedir. Kimya öğretmenimizle düzenli bir program eşliğinde alacağınız özel dersler sayesinde LYS kimya soruları sizleri üzmeyecektir. Kimya öğretmenimiz 25 yıldan fazla deneyime sahiptir.

       Erenköyde ve Suadiyede Özel Ders almak isteyen öğrencilere hitaben derim ki; Sevgili öğrenciler Bostancı’da minibüs caddesi üzerinde Altıntepe’de yer alan Mert Etüt Eğitim Merkezimizi gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Burada yazdığımız hiçbir şeyi abartmıyoruz. Sizlere en iyi şekilde hizmet etmeye çalışıyoruz. İstanbul’da açılmış olan ilk etüt merkezlerinden biriyiz. Birçok etüt merkezi açıldıktan 1,2 yıl sonra kapanmıştır. Bizler kaliteye önem verdiğimiz için bu zamana kadar sürekli öğrencilerimizi arttırarak eğitim vermeye devam etmekteyiz. Fiyatlarımız ise, öğretmenlerimizin deneyimleriyle birlikte analiz edildiğinde oldukça uygundur. Bunun 2 sebebi var. Birincisi kurumumuz kira değil, ikincisi öğretmenlerimiz ücret konusunda oldukça fedakâr davranmaktadır.
                                                                                                                             Saygılarımla

                                                                                                     Mert Etüt Eğitim Merkezi Kurucusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.