3 Mart 2016 Perşembe

Maltepe'de dershaneler



Mert Etüt Eğitim Merkezi

Maltepede dershaneler bulmak artık bir sorundur. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayınlanan bildirgelerde; kesinlikle dershaneler kapatılmıştır. Velilerimiz çocuklarını Anadolu Liseleri, Fen Liseleri ve Kolejlere hazırlayacak yerler arayışına girmiştir. Mert Etüt Eğitim Merkezi olarak biz öğrencileri her türlü sınava hazırlamaktayız. İstanbul’da Maltepe’de bulunan kurumumuzda etütler, kurslar ve TEOG sınavına yönelik çalışmalar yapmaktayız. Mert Etüt Eğitim Merkezimiz kurumsal kimlikli eğitim ve öğretim merkezidir.


Maltepede dershaneler yerine bazı öğretim firmaları açılmıştır. Bunlar çeşitli isimler altında hizmet vermektedirler. Birkaç örnek verecek olursak eğitim danışmanlığı, özel ders evi, özel ders merkezi gibi Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olmayan yerlerdir. İçlerinde son derece iyi niyetli özel işletmeler olmasına karşın, dolandırıcılık için kurulmuş yerlerde olabilir.  Bu gibi yerlere çocuklarımızı kayıt yaptırırken dikkat etmeniz gereken bazı önemli noktalar vardır.

1-) Öğretmenleri yeni mezun veya deneyimsiz olabilir.
2-) Kurumun geçmişi, güvenirliği, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olup olmadığı
3-) Eğitim verilen yerdeki sınıfların ve tuvaletlerin temizliği. Tuvalet sayısı.
4-) Binada(yeşil etiketli) asansör, yangın merdiveni, deprem raporu ve güvelik durumu.
5-) Mevcut eğitim verilen yerin kiralık olması bir güven faktörüdür.
6-) İşletme yöneticilerinin size güven vermesi gerekir.


Maltepede dershaneler ve etüt merkezlerinin bir kısmı okullara ve temel liselere dönüştü. Biz Mert Etüt Eğitim Merkezi olarak aynı şekilde devam etmeye karar verdik. 10 yıldan fazla bir süredir Etüt Merkezi olarak faaliyet göstermekteyiz. Yılların verdiği deneyimle öğrencilerimiz için bir butik dershane gibi çalışmaktayız. Öğrencilerimiz için 12 kişilik, 4 kişilik ve 3 kişilik özel sınıflarımız bulunmaktadır. Bu gruplarımıza çok özel eğitim programları uygulamaktayız. Maltepe ilçesinde faaliyet gösteren en eski Etüt Eğitim Merkeziyiz. Çevremizde güvenir bir kurum olarak tanınmaktayız. Verdiğimiz eğitim ve öğretim son derece kaliteli ve uygun fiyatlıdır. Öğretmenlerimiz en az 5 yıl deneyimlidir. Bu güne kadar göstermiş olduğumuz düzenli ve titiz çalışmalarımız sayesinde Maltepe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne iletilmiş en küçük bir şikâyet olmamıştır. Bu bizim için bir onur ve gururdur.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.