14 Mart 2016 Pazartesi

Kadıköyde LYS Özel Ders

MERT ETÜT EĞİTİM MERKEZİ


Kadıköyde LYS Matematik Özel Ders almak için Mert Etüt Eğitim Merkezimizi tanımanız, nasıl bir eğitim kurumu olduğunu araştırmanız ve öğretmenlerimiz hakkında bilgi almanız, sizlerin isabetli kararlar vermenize fayda sağlayacaktır. Son derce deneyimli öğretmenlerimizle tanışmanızı, özel ders alacağınız sınıflarımızı görmenizi öneriyoruz. Bu işi kurumsal bir yapıya sahip, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı bir kurum olarak gerçekleştirmekteyiz. Ataşehir, Suadiye, İçerenköy, Erenköy, Göztepe, Kozyatağı, Kartal, Feneryolu, Fenerbahçe, Pendik, İdealtepe, Cevizli, Atalar, Soğanlık semtlerinden Kadıköy ilçesine bağlı bostancıya gelerek özel derslerinizi alabilirsiniz.

Kadıköyde LYS Geometri Özel Ders almak istiyorsanız. Maltepe – Küçükyalı’da hizmet veren Bostancı’ya çok yakın olan Mert Etüt Eğitim Merkezimize bekliyoruz. Geometri konusunda oldukça deneyimli matematik öğretmenlerimizle yapacağınız ciddi bir program sayesinde, LYS sınavında çıkacak geometri soruları hızlı bir şekilde çözülecektir. Bilindiği gibi geometri dersini her matematik öğretmeni veremez. Geometri dersi başlı başına uzmanlık ister. Sorulardaki en kısa çözüm yöntemlerini ve püf noktalarını öğrenmeniz gerekir.

Kadıköyde LYS Fizik Özel Ders veren Mert Etüt Eğitim Merkezi Bostancı’da bulunmaktadır. Kadıköy – Maltepe minibüs caddesi üzerinde olan binamıza ulaşmak oldukça kolaydır. Bağdat Caddesi civarından gelen yüzlerce öğrenci vardır. LYS sınavlarına hazırlayan Fizik, Matematik, Geometri ve Kimya öğretmenlerimiz 15 yıldan fazla deneyimlidir. Uygun ücretlerle mükemmel ders anlatan öğretmenlerimizden mutlaka faydalanmanızı öneririz. 10 yılı aşkın bir süredir sizlere hizmet vermeye çalışan Mert Etüt Eğitim Merkezimiz, çevresinde güven veren bir kurum olmayı başarmıştır.
 
Kadıköyde LYS Kimya Özel Ders çok deneyimli bir öğretmenden alınmalıdır. LYS sınavında çıkan kimya sorularını öğrencilerimizin kaçırmaması gerekir. LYS Kimya soruları, LYS sınavı sayısal dersler arasında zaman kaybetmeden çözülebilmelidir. Öğrencilere Fizik, Matematik ve Geometri soruları için harcanacak daha fazla süre kalmalıdır. Mert Etüt Eğitim Merkezimizden belirli bir sayıda özel ders almanız gerekmez. İstediğiniz zaman öğretmenlerimizden randevu alabilirsiniz. Çözemediğiniz soruları öğrenebilirsiniz. Eğer 50 ders satın alırsanız 5 ders ücretsiz olarak verilir. Bu 55 dersi istediğiniz öğretmenlerden ders alarak kullanabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.