15 Mart 2016 Salı

Kadıköy’de Etüt Merkezleri

Mert Etüt Eğitim Merkezi


Kadıköyde Etüt Merkezleri yeterince bulunmaktadır. Fakat bu Etüt Merkezleri arasında en modern teknoloji ile donatılmış, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı 10 yılı aşkın süredir hizmet veren bir kurumdur. Bostancı Altıntepe’deki Etüt Merkezimizde bulunan öğretmenlerimiz en az 5 yıl deneyimlidir. Hepsi branş öğretmenleridir. Mert Etüt Eğitim Merkezimizde her dersi kendi branş öğretmeni anlatır. Yani Fizik dersine Matematik öğretmeni girmez. Öğrencilerimize çok titiz eğitim ve öğretim hizmeti sunmaktayız. Çevremizde bulunan Maltepe, Ataşehir, Suadiye, İçerenköy, Erenköy, Göztepe, Kozyatağı, Kartal, Feneryolu, Fenerbahçe, Pendik, idealtepe, Cevizli, Atalar, Soğanlık, Kadıköy semtlerinden gelen birçok öğrenci bulunmaktadır.

Kadıköyde Etüt Merkezleri arasında saygın bir noktaya geldik. Kurucularımız İstanbul Teknik Üniversitesinden mezun Makine Mühendisi bir ailedir. Mert Etüt Eğitim Merkezinin bulunduğu bina kiralık değil, mülkü kurucu aileye aittir. Bu sebeple en uygun ücretle, en kaliteli eğitim verilmeye çalışılmaktadır. Yeni mezun deneyimsiz öğretmenler, üniversite öğrencileri Mert Etüt Eğitim Merkezinde ders veremez. Stajyer öğrenci ve öğretmenler bulunmaz. Bir öğretmenin en az 5 yıl deneyimli olması gerekiyor ki; Etüt Merkezimizde çalışabilsin.


Kadıköyde Etüt Merkezleri genellikle resmi olarak hizmet vermemektedir. Dolayısıyla birçok etüt merkezi eğitim vermeye uygun olmayan mekânlarda açılmaktadır. Oysa Milli Eğitim Bakanlığı standartlar şartnamesine göre açılmalıdır. Öğretmenleri ve Etüt Merkezi denetlenmelidir. Çalıştırılacak öğretmenlerde pedagojik formasyon olmalıdır. Her derse kendi branş öğretmeni girmeli ve bizce deneyimli olmalıdır. Etüt Merkezi standartlar şartnamesine göre; binada yangın merdiveni olmalı, asansörler(engelliye de uygun) yenilenmiş yeşil etikete(kullanıma uygunluk belgesi) sahip olmalı, Sınıflarda yeterli ışıklandırma ve havalandırma bulunmalıdır. Milli Eğitim Bakanlığı kriterlerine göre Etüt Merkezinde kız, erkek öğrenciler ve bay, bayan öğretmenler için en az 4 tuvalet ve 4 lavabo bulunmalıdır. Tuvaletler Sağlık Bakanlığı mühendisleri tarafından kontrol edilip onay alınmaktadır. Sağlığımız için çok önemli olan tuvaletlerin tertemiz ve havalandırması olmalıdır. Yeterli dersliğe, teneffüs alanına, kütüphaneye, araç, gereç ve donanıma sahip bulunmalıdır. Mert Etüt Eğitim Merkezimiz yukarıda belirtilen tüm detaylara uygun olarak açıkmış ve Milli Eğitim Bakanlığından onay almış özel öğretim kurumudur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.