22 Mart 2016 Salı

LYS Özel Ders

LYS Özel Ders

Özel ders sınıfımız (6 adetdir)
       Mert Etüt Eğitim Merkezimizde aynı anda 6 öğrenci özel ders alabilmektedir


       Ataşehirde LYS Matematik Özel Ders almak istiyorsanız; sizi Mert Etüt Eğitim Merkezi öğretim bahçemize davet ediyoruz. Bahçemizde her dersin öğretmenini bulabilirsiniz. Üstelik Matematik öğretmenimiz 20 yıldan fazla deneyimli. Etüt Merkezimizde her zaman en az 4 adet matematik öğretmeni bulunur. Matematik öğretmenlerimizin hepsinden özel ders alıp, size en iyi eğitimi verebilecek hocamızı seçme şansına da sahipsiniz. İstanbul Anadolu yakasında parlak bir geçmişe sahibiz. İnsanlara, öğrenciler ve velilerine karşı hep dürüst olmaya çalıştık. Hemen hemen 11. Yılımızı doldurmak üzereyiz. Yüzlerce öğrenciyi yetiştirdik. Kurumumuz Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olarak, İstanbul’da faaliyet gösteren en eski etüt merkezlerinden biridir. Ders saati ücretlerimiz de çok uygundur.

      Ataşehirde LYS Geometri Özel Ders öğretmenimiz, oldukça deneyimli matematik öğretmenidir. Yıllarca dershanelerde geometri derslerine girmiştir. Kendisinden yeteri kadar verim alacağınızı düşünüyoruz. Lütfen öğretmenlerimizi deneyiniz. Etüt Merkezimiz kurumsal bir firmadır. Yerimize geldiğiniz zaman bunu daha iyi anlayacaksınız. Tanımadığınız, bilmediğiniz, internetten ilan veren, herhangi bir eğitim kurumu olmayan, sizlerin evin de veya kendi evinde ders vermeye çalışan kişilerden uzak durunuz. Son zamanlarda internette ve sosyal medyada dolandırıcılar, hırsızlar, sahtekârlar ve ahlaksızlar çokça türemiş durumda. Böyle bir ortamda daha dikkatli olmalıyız. Ne kimsenin evine gidin, ne de kimseyi evinize getirin. Mert Etüt Eğitim Merkezi olarak biz kimsenin evinde ders vermeyiz. Bütün derslerimiz, kurslarımız ve etütlerimiz kurumumuz sınıflarında verilir. Mert Etüt Eğitim Merkezi son derece temiz, modern bir eğitim kurumudur. Özel ders ücretlerimiz, deneyimli öğretmenlerimizi göz önüne alındığınızda çok uygun olduğunu göreceksiniz.

      Ataşehirde LYS Fizik Özel Ders almak için size hiç de uzak olmayan Mert Etüt Eğitim Merkezimize bekliyoruz. Fizik öğretmenimiz de 20 yıldan fazla deneyimlidir. Uzun süredir bizlerle birlikte çalışmaktadır. İstanbul’da önemli liselerde görev yapmış genç emekli bir öğretmendir. Öğrencilerle çok iyi iletişim kurmakta ve seviyelerine göre ders anlatmaktadır. Önemli bir nokta var ki; LYS Fizik Dersi alacak öğrencinin temel matematik bilgisinin olması gerekir. Çünkü, fizik sorularının çözümünde matematik kullanılır. LYS özel ders almak için Ataşehir, Suadiye, İçerenköy, Erenköy, Göztepe, Kozyatağı, Kartal, Feneryolu, Fenerbahçe, Pendik, İdealtepe, Cevizli, Atalar, Soğanlık, Maltepe, Küçükyalı, Bostancı dan gelen bir çok öğrenci vardır.


      Ataşehirde LYS Kimya Özel Ders öğretmenimiz de 25 yıldır bir lisede öğretmen olarak çalışmaya devam etmektedir. Mükemmel bir öğretmendir. Bunu abartmıyorum. İstanbul’un her semtinden gelen öğrencilere Kimya dersini sevdirmiştir. Öğrencilerle iletişimi inanılmaz derecede iyidir. Bostancı’da bulunan Mert Etüt Eğitim Merkezimiz size uzak gelebilir ama, Kimya öğretmenimizden ders aldıktan sonra başka bir kimya öğretmeni arayışında olmayacağınızı düşünüyorum. LYS Kimya sınavında soru kaçırmamanız lazım. LYS Kimya soruları sayısal dersler arasında en kolay olanlarıdır. Sevgili öğrenciler lütfen kimya dersini ihmal etmeyiniz. Kolay gibi görünen kimya sorularında ince püf noktalar vardır. Özel ders alacağınız kimya öğretmeni çok deneyimli olmalıdır ki; sorularda dikkat edilmesi gereken hassas noktaları size göstersin.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.