5 Şubat 2016 Cuma

Etüt Eğitim Merkezi

Etüt, öğrencilerin ödevlerini yapabilmesi için uygun ortamın oluşturulduğu ve sorumluluk bilincinin öğrencilere aşılandığı eğitim yuvasıdır.

Etüt, deneyimli öğretmenlerin emekleriyle öğrencilerin geleceğe donanımlı bir şekilde hazırlandığı eğitim merkezidir.

Etüt, öğrencilerin öğretmenlerle bir aile gibi hareket ederek geleceklerini şekillendirme amacıyla attıkları en önemli adımdır.

Etüt merkezi, etütlerin yapıldığı, aynı seviyedeki öğrencilerin birarada çalışması mantığıyla hareket eden eğitim birimidir.

Etüt merkezi olarak en kaliteli ve uygun fiyatlı hizmeti Mert Etüt Eğitim Merkezi vermektedir.

Etüt merkezi olan tüm kurumlar incelenirse Mert Etüt Eğitim Merkezinin köklü yapısı, geçmişi ve çalıştığı öğretmenlerin de göz önünde bulundurulmasıyla fark görülecektir.

Etüt eğitim merkezi olarak öğrencilerinin problemlerini dinleyen, çözümler üreten ve evde yaşadığı problemlerin okul hayatını en düşük seviyede etkilemesi yönünde hareket eden ve bu konuda velilerini uyaran bir eğitim kurumuyuz.

Etüt eğitim merkezi yalnızca ödev yapmaktan ibaret olmayan ve çocuklarımızın geleceklerine yön verdiği profesyonel eğitim birimlerindendir.

Etüt eğitim merkezi olmak için Milli Eğitim Bakanlığının öngördüğü koşullara uygun bir yere ve niteliğe sahip olmanız gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.