20 Şubat 2016 Cumartesi

Maltepe TEOG Kursları

Maltepe TEOG Kursları için özel programlar hazırladık 12 kişilik sınıflarda verdiğimiz eğitimlere ek olarak öğrencilere 30 veya 50 özel ders hizmeti de sunmaktayız. Sınıflarımızın tamamında en son model kamera sistemi vardır. Velilerimiz uzaktan izleme yöntemiyle öğrencileri internet bulunan her yerden izleyebilirler.

Maltepe TEOG Kursları için Mert Etüt Eğitim Merkezi yöneticileri olarak çok fazla öğrenci kaydı yapmamaktayız. Kontenjanlarımız oldukça azdır. Kayıtlarımız çok kısa sürede dolmaktadır. Bu eğitim işini ticaret olarak görmemekteyiz. Bizleri tanıyan velilerimizden referans alabilirsiniz. Etüt Merkezimiz sınıflarının tamamında klima sitemi mevcut olup geçiş dönemi mevsimlerde öğrenciler serin sınıflarda eğitim almaktadır.


Maltepe TEOG Kursları için kayıt yaptıracağınız eğitim kurumunu iyi analiz etmenizi tavsiye ederiz. Kurumsal kimliğe sahip olup olmadıklarını araştırınız. Kaç yıldır eğitim hizmetiyle uğraştığını öğreniniz. Hazırlanan programlar hakkında araştırınız. Öğretmenlerin deneyimleri, öğrenciye ne kadar faydalı olabileceği hakkında kurumdan bilgi alınız. Ders verilen sınıfları görünüz. Kurumdaki sağlık koşullarını inceleyiniz. Tuvaletlerin uygun temizlikte olup olmadığına bakınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.