24 Şubat 2016 Çarşamba

Maltepe ilçesindeki dershaneler

Maltepe ilçesindeki dershaneler arasında Mert Etüt Eğitim Merkezimiz bir butik dershane şeklinde çalışmaktadır. Özel olarak hazırlanmış 12 kişilik sınıflarımızda Matematik Kursu, Türkçe Kursu, İngilizce Kursu, Fen Kursu, Fizik Kursu, Kimya Kursu vermekteyiz. TEOG sınavlarına yönelik 7. ve 8. sınıf öğrencileri için çok etkili programlar hazırladık. TEOG kurslarına katılan öğrenciler için 30 ders saati veya 50 ders saati çok uygun fiyata (yaklaşık %40 indirimli) Özel Dersi de TEOG kurlarımızla bütünleşmiş olduk. Yani öğrenci hem TEOG kursuna katılacak hem de zayıf, eksik olduğu veya istediği dersten istediği zaman Özel Ders alabilecek.

Maltepe ilçesindeki dershaneler kapatılmaya başladığı andan itibaren bizler Mert Etüt Eğitim Merkezi yöneticileri olarak öğrencilerimizin eğitim boşluklarını giderecek TOG kursları için çok etkili programlar hazırladık. 10 yıldır Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir kurum olarak hizmet vermenin tecrübesiyle 5 yıldan az deneyimli öğretmenle çalışmıyoruz. Velilerimizin çocukları için ödeyecekleri her kuruşun hakkını vermek istiyoruz. Maltepe ilçesinde Etüt Merkezleri içerisinde arasında en eskisiyiz. Yıllarca öğrencilerimizi yetiştirmenin gururunu ve onurunu yaşıyoruz. Bizler için güven çok önemli. Sizlerin bizlere güvenmesi için elimizden gelen her türlü hizmeti öğrencilerimize sunuyoruz.


Maltepe ilçesindeki dershaneler, Etüt Eğitim Merkezleri öğrencilere yıllarca eğitim verdi. Dershanelerin kapatılması sürecinde arayış içine giren velilerimiz sınavlara hazırlayacak yerler aramaya başladılar. Mert Etüt Eğitim Merkezi olarak biz bu eksiklikleri kapatmaya talip olduk. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir kurum olarak öğrencilerimizi deneyimli, işinde uzman öğretmenleri buluşturduk. Bu sene yoğun bir talep yaşadık. Gelecek sene öğrencilerimize daha fazla hizmet verebilmek için Pazar günleri de çalışmaya karar verdik. Bizler çok öğrenci kaydı almak yerine az öğrenciyle etkili bir sınava hazırlama yöntemi kullanıyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.