11 Şubat 2016 Perşembe

Maltepe Özel Ders

Maltepe özel ders arayışında olan öğrencilerimiz veya velilerimiz Küçükyalı'da bulunan, opsiyonlu özel ders seçeneklerine sahip, en az 5 yıllık deneyimli öğretmenlerle çalışan, 10 seneyi geride bırakmış Mert Etüt Eğitim Merkezimize gelerek özel ders ihtiyaçlarını giderebilirler.

Maltepe özel ders konusunda yoğun olarak talep gören Mert Etüt Eğitim Merkezi, bu talebe oranla öğretmen sayısını çoğaltmış, özellikle öğrencilerine sınavlardan önce özel ders alabilmeleri adına oluşmuş olan boşluk doldurmuştur.

Maltepe özel ders ile TEOG sınavına hazırlık yapan bir öğrenci eksik olduğu konulara TEOG kursu harici destek alabilir ve fark yaratabilir. TEOG'a yönelik özel dersler deneyimli öğretmenlerimiz ile giderilmiştir.

Maltepe özel ders seçenekleri ile karşınıza çıkan Mert Etüt Eğitim Merkezi, TEOG kursu harici olarak okul sınavlarına yönelik de özel dersler alınabilmektedir.

Maltepe özel ders konusunda önde gelen Mert Etüt Eğitim Merkezi, öğrencilerimizin ve velilerimizin de desteğiyle bir çok öğrenciye özel ders imkanı sağlamıştır. Memnuniyet garantili bir eğitim vermek bizim olmazsa olmaz hizmet politikamızdır.

Maltepe özel ders ihtiyacını karşılayacak kurumsal firmaların çoğu dershanelerin kapatılması sürecinde azalmıştır. Bizler Mert Etüt Eğitim Merkezi çalışanları, yöneticileri ve öğretmenleri olarak bu açığı kapatmak için, daha fazla deneyimli öğretmenlerle çalışmaya başladık. 10 yıldan fazla hizmet sektöründen eğitim sektöründe faaliyet gösteren bir firma olarak kendimizi daha da geliştirmeye karar verdik.

Maltepe özel ders verilen İstanbul'un en büyük ilçelerinden biridir. Yüzlerce kişi özel ders vermek için İnternet sitelerinde oluşturulmuş formlara kayıt yaptırmaktadır. Bilmediğiniz bu kişileri evlerinize veya öğretmenin evine göndermeyiniz. Son zamanlarda meydana gelen taciz ve dolandırıcılık olayları toplumumuzu derinden yaralamaktadır. İnsanlarımız İstanbul gibi kozmopolit ve karışık bir şehirde daha dikkatli olmaları gerekmektedir. Bizlerin önerisi ise özel derslerinizi ve kursları, kurumsal yapıya bürünmüş uzun süredir hizmet veren eğitim kurumlarından almanız.

Maltepe Özel Ders Merkezi veya Mert Etüt Eğitim Merkezi şeklinde adlandırdığımız kurumumuz sizlere 10 yıldır özel ders, kurs, etüt hizmeti vermektedir. SBS sınavının yerini alan TEOG sınavlarının kurslarına da çevremizden büyük ilgi görmekteyiz. Ne yazık ki sınıf mevcutlarımızı 12 kişiyle sınırlandırdığımız için kayıtlarımız yaz döneminde büyük oranda dolmaktadır. Sistemimize TEOG kurslarıyla beraber isteğe göre 30 veya 50 özel ders entegre edilmiştir.

Maltepe Özel Ders taleplerinizi karşılamak için bu sene %80 oranında öğretmenlerimizi arttırdık. Sizlere yıllardır hizmet veren Mert Etüt Eğitim Merkezimiz dürüstlük ilkesi çerçevesinde kurulmuş bir özel eğitim kurumudur. Yaptığımız her işte velilerimizin ve öğrencilerimizin güvenini kazanmaya çalıştık. Her yeni açılan etüt merkezi ortalama 2,3 yıl yaşarken bizler 10 yıldan fazla aynı adreste eğitime devam etmekteyiz.

Maltepe Özel Ders talebinizi karşılamak üzere, Mert Etüt Eğitim Merkezimiz sayesinde sizleri öğretmen aramaktan kurtardık. Evinize tanımadığınız, kendisini öğretmen olarak tanıtan ne olduğu belli olmayan kişilere dikkat etmelisiniz. Bizler kimsenin evine öğretmen göndermeyiz. Öğretmenlerimiz sadece kurumumuzda özel ders, kurs ve etüt vermektedir. Üstelik de her dersten öğretmen bulunduğu için sürekli öğretmen aramanıza da gerek yoktur. Matematik gibi fazla talep edilen özel ders öğretmenlerimiz birkaç tane olduğundan deneme dersleri yaparak istediğiniz öğretmenden özel ders alabilirsiniz.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.