20 Şubat 2016 Cumartesi

Etüt eğitim merkezleri

Etüt eğitim merkezleri öğrencilere dershanelerden çok daha faydalıdır. Ders verilen sınıfalar daha küçüktür. Öğretmenler ile birebir iletişim kurmak daha kolaydır. Etüt eğitim merkezleri öğrenciler ve veliler için gerçek bir ihtiyaçtır. Çalışan anne ve babalar için bulunmaz bir nimettir. Etüt Merkezlerinde yaptırılan ödevler sayesinde, Anneler ve babalar çocuklarıyla daha fazla vakit geçirme sansına sahip olurlar. Ödevini bitirmiş olan öğrencide sınıfına huzur içinde gider.

Etüt eğitim merkezleri öğrenciye ders çalıştırma odaklı olmalıdır. Yuvalar ve kreşlerde öğrenciye oyun için ayrılan saatler daha çoktur. Etüt Merkezinde ise öğrenci gelir gelmez ödevlerini yapmaya başlar. Ödevlerden sonra öğrenciye çalışma kâğıtları vererek okulda öğrendiği konuların pekiştirilmesi sağlanır. Oyun zamanı bizim Mert Etüt Eğitim Merkezinde çok az bir süredir.


Etüt eğitim merkezleri dershanelerden birçok yönden ayrılırlar dershanelerde öğretmenler sadece okuldaki gibi sınıflarda ders işlerler. Etüt Merkezlerinde öğrenciler hem sınıflarda ders işler hem de özel ders alırlar. Belirli zamanlarda öğretmenleriyle etütlerde konu tekrarları ve soru çözümleri yaparlar. Bu yüzdendir ki; öğrenciler Etüt Merkezlerinde daha başarılı olarak sınavlara hazırlanırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.