16 Şubat 2016 Salı

Maltepe’de Matematik Özel Ders

Maltepe’de Matematik Özel Ders veren çok az kurumsal firmalardan biriyiz. Dershanelerin kapatılması sonrası Özel Ders öğretmen kadromuzu genişlettik. Çevremizde saygınlığı olan deneyimli, bilgili ve kendini ispat etmiş öğretmenler bizi çözüm ortağımız oldu. Çocuğunuza Özel Ders aldırmadan önce bizlerle mutlaka iletişime geçiniz. Özel Ders fiyatlarımız piyasa şartlarının kesinlikle altındadır. Bizlerle herhangi bir anlaşma yapmak zorunda değilsiniz. Birkaç gün önceden telefon açarak almak istediğiniz Özel Dersi ve saatini belirlemeniz yeterli. Dersinizi aldıktan sonra aynı gün ödeme yapabilirsiniz.

Maltepe’de Matematik Özel Ders veren, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir kurumuz. Eğitim sisteminde başrolü üstelenen okullardaki sınıf mevcutlarının yüksek olması nedeniyle öğrenciler bazı derslerden takviye almak istemektedirler. Velilerimiz için oldukça pahalı olan Özel Ders her öğretmenden alınmaz. Öğretmenin öğrenci ile kuracağı diyalog, ders anlatma şekli, deneyimi, değişik dökümanlar kullanması öğrenime etki eden faktörlerdir. Onca para harcanan Özel Derslerden, velilerimizin de çocukları için beklentileri vardır. Sizleri üzmeyecek öğretmenlerle ve kurumsal özellikli eğitim ve öğretim firmalarıyla çalışmalısınız.


Maltepe’de Matematik Özel Ders vermek için kurulmuş eğitim merkezleri oldukça azaldı. Maltepe gibi büyük bir ilçede eğitim veren kurumsal dershanelerin kapatılması velilerimizi çeşitli arayışlara itmiştir. Bu arada Etüt Merkezimiz oluşan eğitim açığını kapatmak için TEOG sınavlarına hazırlık kursları açmıştır. Hazırladığımız 12 kişilik çok sık sınıflarımıza sizleri bekliyoruz. Özel Ders hizmeti içinse hazırladığımız 3 kişilik küçük sınıflarımız bulunmaktadır. Burada 1 öğretmenden en fazla 2 öğrenci Özel Ders alabilmektedir. Bütün küçük ve büyük sınıflarımızda uzaktan izlenebilen kamera sitemimiz ve sıcak mevsimlerde öğrencilerin bunalmaması için klimalar bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.