20 Şubat 2016 Cumartesi

TEOG Kursu İstanbul Anadolu Yakası

TEOG Kursu İstanbul Anadolu Yakası tarafında bazı kurumlar tarafından verilmektedir. Bu kurumlar arasında Mert Etüt Eğitim Merkezi kendini ispat etmiş deneyimli bir kurumdur. Maltepe, Ataşehir, Kartal, Pendik, Kadıköy tarafında Etüt Merkezi olarak en eski eğitim kurumlarından biriyiz. 10 yıldan fazla faaliyette olan kurumumuz öğretmenleri özenle seçilmiş son derece deneyimlilerdir. Yeni mezun, öğrenci veya öğretmenlik niteliği olmayan kişiler etüt merkezimizde öğretmenlik yapamazlar.

TEOG Kursu İstanbul Anadolu Yakası aramalarınızda karşınıza çıkacak kurumları mutlaka analiz ediniz. Son zamanlarda açılan kurumlar da ucuz öğretmen çalıştırma mantığıyla deneyimsiz, bilgisiz, pedagojik formasyon sahibi olmayan daha öğretmen niteliğini kazanmamış kişilerle çalışmaktadırlar. Araştırmalarımız şunu da göstermiştir ki isim yapmış bazı kurumların şubelerin de bile bu tip kişiler çalıştırılmaktadır. Kişi diyorum çünkü öğretmenlik çok farklıdır.


TEOG Kursu İstanbul Anadolu Yakası öğrencilerinin korkulu rüyası haline gelmiştir. Velilerimizde kendilerini baskı altında hissetmekte çocukları için endişe duymaktadırlar. Sınavlar öğrenciler için hep olacaktır. İyi bir Fen Lisesine gitmek her öğrencinin hayalidir. Bunun için öğrencilere okula başladıkları günden itibaren takviye yapmak gerekiyor. Öğrenci sürekli okuldaki ve Mert Etüt Eğitim Merkezimizdeki derslere aktif olarak katılmalıdır. Düzenli alınan eğitim ve öğrencinin çalışmasıyla TEOG sınavlarında çok daha fazla başarı sağlanmaktadır.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.